Robbie Williams ger ut nytt album?

Vad jag blir glad när jag läser att Robbie Williams ska ge ut ett nytt album. Jag älskar Robbie Williams av mycket personliga skäl. En nära anhörig till mig tog sitt liv och på hans begravning spelades "Feel" just av Robbie Williams
och den passade in precis och jag greps djupt av låten och dess innehåll. Igår kväll läser jag emellertid i Expressen att en Beatrice Birkeldh (som ingick i en panel där) tycker att Feel är den värsta låten jag vet!! Jag
fattar ingenting. Den handlar om en person som längtar efter kärlek men som inte får det. Hur kan man som
BB skriver hata en sådan text? En riktigt stor tistel vill jag ge till denna Beatrice Birkeldh, vilket otrevigt namn
förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback