Tack vare helikopterrånarna har platsen där jag bor blivit världsberömd!

Jag bor sedan länge i vackra förorten Grimsta som tyvärr har dåligt rykte pga av bilbärnder, stölder, knark m m
men så plötsligt hände Sveriges värsta rån någonsin, helikopterrånet!! En f d grannes dotter såg helikoptern
svepa förbi hennes hus vid halv 5-tiden på morron, själv som jag några hundrameter bort som en stock!, dottern
ringde polisen men det gjorde kanske också andra för några dagar senare genomsöktes den vackra Grimstaskogen som jag kan se varje dag av poliser. Rånarna lär ha gått ner i skogen och ny pilot hoppat in?
och pengarna lämnades kanske över till någon med bil. Ja, vad vet jag. Nära 70 miljoner blev bytet och DET hittar
man aldrig det är jag övertygad om. Men som jag började platsen GRIMSTA går runt världen när det fräcka
rånet uppmärksammas världen över.

Kommentarer
Postat av: sofia

det är märkligt vad ett "litet" rån kan göra, hahah ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback