Vem vinner So you think you can dance?

Ja, tävlingen är förstås redan avgjord men jag vet inte om resultatet och vill inte veta någonting förrän jag får reda på det i kväll. Det är fantastiska dansare som är kvar i denna fruktansvärt tuffa tävling så dom är helt
otroliga dansare. I år, jag har sett flera av dessa tävlingar och man får ju favoriter. Men idag har jag två, en svart
Brandon och en vit Evan, dom har helt olika stilar, Brandon är oerhört kraftfull och otroligt vig, Evan påminner
om Fred Astaire. Också en härlig dansare, särskilt i musikalstil. Men jag tror nog att Brandon vinner. Vi får väl se och snart är det dags igen för ännu en tävling. Danstävlingar är verkligt njutbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback