ANJA PÄRSON, ANJA PÄRSON!!

Jag vågade inte titta när Anja Pärson åkte störtlopp, höll för ögon och öron och tack och lov för det, hade väl svimmat om jag sett vurpan första gången. Men min sambo berättade om den och sedan har jag fått se den
åtskilliga gånger. Och hur i all världen kan man efter en sån händelse ställa upp igen o åka störtloppet en
gång till och sedan åka slalom??? Det kan bara en människa med stor kvalitet göra. Mina nerver darrade
när hon låg etta i slalomloppet och till sist trodde man ju, alla trodde tror jag, att hon skulle trots detta bli
fyra och sas utanför prispallen. Men vågar man säga Gud hör bön och den som hade ansetts som segrare
och guldmedaljör gick omkull (lindrigt) och Anja fick komma upp på prispallen. HÄRLIGT! Men Anja borde
faktiskt lära ut sin personlighet till ungdomar. Hur gör man för att få en sådan mental och fysisk styrka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback