Let´s dance, vilka redan nu skickliga dansare!

Kul att se på fyrans danstävling. Men jag retar mig på domarna, som ger de yngsta och snyggaste högst poäng.
Och jag tycker inte att de kvinnliga dansarna ska få höga poäng för att dom lyfts av proffsdansaren. Men det
är tjusigt och kläderna gör en hel del. Jag gillar egentligen inte Peter Wahlbäck men han dansade överraskande
bra redan nu. T o m Gudrun Schyman dansade fint men kar´n från Bygglov passade inte in, varför i all världen
kunde han tacka ja? Men det ska alltid vara en gubbe med bland de tävlande. Pu!

Kommentarer
Postat av: Katie

Gubben från bygglov, var det han dom hade klämt in i en alldeles för liten svart, tajt tröja?

Det var nog den enda som jag inte kände igen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback