Final i Talang 2010 men vann rätt deltagare?

Så var det då dags för final i Talang 2010, många duktiga tävlanden men jag tycker att det är fel
att sångare får tävla. Det finns andra sångtävlingar dom kan delta i! Nu vann en 14-årig sångerska,
som sjöng gudomligt men utseendemässigt har hon nog ingen chans att bli en sångstjärna förutom
på Operan, där passar hon och där behöver man inte vara trådsmal. Jag telefonröstade på en
8-åring som spelade fiol helt gudomligt. Han blev två och skulle ha kommit först tycker jag, han
sade när han tillfrågades om vad pengarna skulle gå till att han skulle åka till en förnäm musikskola
i London, som nog inte var så billig! Men nej, han vann tyvärr inte

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag röstade också på 8-åringen - dock är han ju i praktiken redan ett underbarn, som kommer att gå långt. 14-åringen hade ju varit så mobbad, så hon behövde verkligen revansch - dessutom sjöng hon jättebra, Vad beträffar Operan är dm numera inte alls som förr i tiden dom håller formen o är ofta jättesnygga ! åller med dig, som du tidigare sagt att: utseendefixeringen är förfärlig !

Ses hos Ingar !

2010-06-05 @ 18:20:21
Postat av: Malin

Gillar om det du skrev! Underhållande att se lite sunda grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback