Lars Lindström på Expressen skriver en intressant artikel om vår välfärds vinster

Jag blev häpen när jag igår läste Expressen, en tidning som jag tycker blivit en flams- och tramstidning men
hittade en mycket informativ artikel med rubriken Välfärdens vinster går till skatteparadis - som hårdgranskas"
av journalisten Lars Lindström. Det handlar ju om vart våra skattepengar går, jo, till företag som döljer de
stora vinsterna i skatteparadis!! Jag har länge hävdat att våra skattepengar ska inte gå till sjukvårdsföretag
och friskolor, som genom sina i många fall egendomliga företag tar ut stora vinster. Undra på att vi har höga
skatter. Men det är få som vågar kritisera detta men Expressen alltså har sådana modiga journalister tack och
lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback