Melodifestivalen en näst sista gång!

Ja, så var den då nästan över, Sveriges folkfest nummer 1 i teve. NU vet vi vilka som tävlar i Globen
men fråga inte mig vem som kommer att vinna. Jag har ingen som helst aning. Men jag blev glad ikväll
för att Christine Meltzer såg så trevlig ut i någon sort smokingdress men gud vad det var mycket snyggare
än dom kort-korta klänningar hon haft förut. Vidare hade någon klok frisör kammat hennes hårrufs snyggt
åt sidan. Fortsätt så Christine! Men, men vi får se hur det går i Globen. Någon tidning skrev att ingen ur
den andra chansen har någonsin vunnit hela tävlingen och så blir det nog också i år. Jag håller på Timotej,
vi ska kanske som någon journalist tyckte ha något nytt och fräscht och inte "gamla tanter" som ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback