Lena Endre, charmig och vacker men valde hon rätt?

Det var faktiskt ett nöje att titta på tidigare tråkiga Här har du ditt l iv men när huvudpersonen
var Lena Endre då blev programmet intressant och också spännande. Det är kul med skvaller
och särskilt när det är en vacker och omtyckt skådespelerska men valde hon rätt undrar jag
när hon bytte från Thomas Hanzon till en berömd regissör vars namn jag inte kan stava till?
Nej, nej tycker jag, hon borde ha stannat hos Thomas Hanzon, den skicklige och charmige
Dramatenskådespelaren som hon dessutom har två vackra barn med. Jag undrar vad dom
kände när dom satt i inspelningsstudion? Jag tror att dom kände mer för sin pappa än för
sin hoppjerkande mamma hur vacker och berömd denna än var. Och jag förstår dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback