Teves förnämsta tävling "So you think you can dance?" på femman.

Vilken tävling, nu sänds den för sjunde!! gången och aldrig har det varit så många fenomenala
dansare med som den här gången. Jag har sett nästan alla och häpnar varje gång. Hur kan dom
vara så skickliga. Juryn består av skickliga koreografer och dansare så dom är verkligen kapabla
att bedöma dem som dansar. Och på köpet får man härlig musik och inte minst så är kläddesignern
toppen, vilka kläder waoo!! Hon eller han vann också en Grammy när det gällde kläderna till tävlingen.
Tävlingen är redan avslutad i USA men ikväll visas på femman vem som blir Amerikas favoritdansare
och får 250.000 dollar. De tre som är i final är absolut lika duktiga, så jag tycker att dom kunde få
dela på pengarna. Ibland har jag haft någon favorit som inte har vunnit och då har jag blivit så
besviken men ikväll kan jag inte bli det, för alla tre förtjänar att vinna men det är Amerika som röstar,
det brukar vara FEM miljoner röster!!

Men nu kommer väl Sveriges Idoltävling igång och då måste man förstås se på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback