Vem vinner veckans kval i Idol?

Jag är inte musikalisk direkt tyvärr och därför förstår jag inte Idoljuryns bedömning
många gånger men tittarna verkar lyssna på deras bedömningar och ringer och
röstar efter det. Jay någonting förstår jag mig inte på men han är som jag helsingborgare
dvs jag från början och därför är man kanske oavsiktligt stolt att han får så mycket
beröm av juryn. Men bör man inte ha ett visst utseende och en viss utstrålning för att
bli Idol?? Jihde programledaren klagar på Andreas bedömning av vissa deltagare men
när det gäller USA-tävlingen så var jurymedlemmen Simon Cowell oerhört grym många
gånger men det var hans utlåtande man alltid väntade på. Nu har Simon Cowell slutat
och därför kommer det inte bli lika roligt att titta på deras tävling. Men ju längre
denna såväl som USAs tävling håller på ju bättre blir sångprestationerna och DET är
kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback