Elisabeth Taylor har avlidit, 79 år gammal

Den vackra och skickliga skådespelerskan Elisabeth Taylor har gått bort. La Vida es un sueno tror jag
att det var en spansk författare som sa, dvs livet är en dröm, och det kan man kanske säga. Jag vet
inte om hennes filmer visas nu längre men dom var oerhört spännande. Mest minns jag Katt på hett
plåttak, där ET föreställde en vacker kvinna som var gift med en homosexuell man. När filmen spelades
in var det rätt känsligt med att beskriva gay persons men dom har alltid funnits men inte förrän nu
blivit accepterade. Men det är svårt också glömma hennes man Richard Burton, som hon var gift
med två gånger! och som hon spelade Cleopatra mot. What a film! Jag följde henne på twitter och
hon skrev faktiskt a tweet för inte så länge sedan, jag tror att det var om Michael Jackson, som var
hennes gode vän.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är sorgligt :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback