Gubben Frank Andersson borde ha åkt ut från Let´s dance!

Hur gör TV4 när dom väljer deltagare till sina tävlingar, t ex till Let´s dance? Varför kan man inte välja
unga, dansanta människor som så att säga tävlar på lika villkor? I år har man valt som jag tycker
klumpedunsen Frank Andersson, som har blivit så populär hos vissa kvinnogrupper. Jag fattar noll.
Jag tycker han är tråkig, dansar tråkigt och i fredags höll han på att åka ut, vilket jag hade hoppats på.
Men nix, en del käringar ville ha honom kvar. T o m Expressens tevekrönikör Maria Näslund skriver
idag i sin krönika "Nu får vi bara hoppas att Frank tar sig till final"!!! Jag blir sur. Hur tänker hon?
Nu ser jag inte på hela progrmmet utan bara på slutet när dansduellen ska äga rum och så jag får veta vem som åker ut.

Kommentarer
Postat av: Tanja och Selma

Titta in på vår blogg och se vad du tycker! Kommentera gärna om du ser något du gillar, eller inte gillar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback