Ja, jag har ett Twitterkonto men inga followers, eller få sådana!

Jag fattar egentligen inte det här med Twitter. Jag skriver twitters men jag tycker det är fel när somliga
använder twitters som en blogg, dvs skriver twitter efter twitter och DÅ användes ju många fler tecken
än 140 och det är väl egentligen inte meningen. Det gäller att kunna få in något meningsfyllt på 140 tecken.
Vidare förstår jag inte dom som har flera hundratusen följare som det heter i översättning. Hur många
har Carl Bildt t ex och hur får man många följare? Jo, man måste förstås vara en verklig kändis så som privatperson har man ingen chans. Men ibland får jag konstiga följare som jag absolut inte vill följa.
Nej, jag fattar noll och använder mitt twitterkonto till att meddela mig med en bekant
silversmed i USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback