Fel "talanger" som gick till final!

Ja, jag erkänner att jag gillar tävlingar och i går, fredag, tittade jag som vanligt på fyrans semifinaltävlingar.
Det var flera stycken som var väldigt bra men även om den stora oerhört tjocka "engelsmannen" sjöng opera
bra så tyckte jag inte att han skulle gå till final, inte heller den svarte killen som härmade Michael Jackson.
Hur röstar tittarna egentligen? Men jag hoppas verkligen att ingen av dom två vinner tävlingen och en halv
miljon kronor. Det skånska pojkbandet var väldigt bra och borde ha gått till final men svenska folket gillar
ju inte dom som talar skånska. Den konstiga tjejen som vann förra årets talangtävling har man ju aldrig hört talas om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback