Euron tror jag skapar den ekonomiska oron

Jag röstade mot euron när vi tack och lov hade folkomröstning om att behålla kronan eller ändra till euron.
Och egentligen tror jag inte heller på EU, då jag inte tror att alla människor kan älska eller respektera varandra.
Vad var det för fel på Sverige som kände att dom måste vara med i EU-unionen? Se på Norge, dom behåller
sina intjänade slantar själv och har en stabil ekonomi. Nu säger folk att det beror på all olja som Norge har
men jag tror inte det är enda orsaken. Hur många miljarder betalar inte svenska skattebetalare till EU och
vad får dom tillbaka, enstaka mindre belopp. Och alla dessa egendomliga EU-regler som absolut inte passar
alla medlemsländer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback