Tvprogrammet i ettan Paradox än en gång!

Ja, man får inte vara för självsäker när man skriver sina bloggar. Jag skrev igår om att jag skulle se
ettans söndagsprogram Paradox, då jag gillade att dom förra veckan visade att det inte gick att ändra
framtiden!! Vilket jag fortfarande tror på. Men vad hände då i gårdagens program, Jo, i det kunde
polisen ÄNDRA FRAMTIDEN! Det som visades på teveskärmar blev alltså inte verklighet som i förra
programmet!! Så där ser man. Var dom här teveskärmarna i programmet finns fattar jag inte, killen
som ser på dom ser skrämmande ut. Så jag har svårt att fatta programmet men det är rätt spännande.
Så jag ser väl ännu en gång. Men sedan blir det nog inte fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback