Jag förstår inte Idoljuryn!

Det är spännande med Idoltävlingen, särskilt när agnarna är sållade från vetet, så det är bara de
skönsjungande deltagarna kvar. Igår kväll hyllades Molly Hammar av juryn, Laila Bagge sa att hon
Molly alltså var den som sjungit bäst under alla säsonger!! Men vad hände denna fredagkväll, den
söta Molly som sjöng först sågades av juryn medan de andra tävlandena höjdes till skyarna av
juryn och då kom den bäst sjungande enl Laila Bagge Molly att sitta kvar till allra sist med en mystisk
kebabförsäljare!!! Jag ringde och röstade på Molly trots att jag bestämt mig för att inte rösta alls
den här säsongen. Förra året ringde jag varje gång o röstade på Andreas Weise, som mobbades
av juryn. SÅ NU ÖNSKAR JAG byt ut juryn i Idol!!!

Kommentarer
Postat av: matilda

Nu går den sista halvtimmen då det är möjligt att rösta på min outfit, behöver en enda röst till för att gå vidare, skulle vara evigt tacksam om du ville ge mig den chansen?



http://spotlife.se/dagens-outfit/dagens-outfit-109-11-matilda/



kram och sov gott!

2011-09-30 @ 23:43:05
URL: http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback