Camilla H fick vara kvar i Let´s dance! Hurra!

Jag tycker att Camilla H har blivit så illa behandlad av juryn i den här tävlingen. Så varje gång hon är med
ringer jag och röstar på henne. Har lovat mig själv att INTE rösta men kan inte låta bli i det här fallet och
till juryns ilska får hon vara kvar! Härligt. Jag tycker däremot att juryn skulle bytas ut, dom har varit med
varje gång och det finns väl andra ballroomsdansare som skulle kunna bedöma dansarna lika bra. Och den
där Timell han ser så förskräcklig ut med sitt långa kvinnohår, usch. Hoppas han åker ut nästa gång. En
annan sak, jag undrar vem som skapar dom här fantastiska klänningarna som de dansande tjejerna har?
Måste dessutom kosta en förmögenhet? Bara dom gör att tävlingen är värd att se. Såg i pauserna på
Minuten på ettan, helt otroligt vilket uselt program, där de som var med och tävlande för småsaker kunde
vinna massor av pengar, tevelicensbetalarnas pengar. Usch, man blir arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback