I Stockholmstrakten blir det en vädermässigt VACKER midsommarafton

Eftersom vi finns i Stockholm och inte nere i min hemstad Helsingborg, där det är mulet och ska bli regn!,
kan vi njuta av ett verkligen vackert midsommarväder. Det blir mycket dans runt stången detta år 2012
om inte den starka vinden välter stången!!! För stockholmarna är det skärgården som gäller, alla twittrar
eller facebookar om att åka till olika öar i den östsvenska skärgården men jag som är uppvuxen i en
som sagt skånsk västkuststad har förstås inte samma tokiga längtan efter att fira i skärgården, ja, jag
måste erkänna att jag inte har några känslor överhuvudtaget för skärgården här. Ändå hade min exman
och jag sommarnöje ute vid Rådmansö. Men, men där var vackert men det var INTE mitt favoritställe
att fira sommar på men barnen trivdes förstås så dom har helt andra barndomsminnen än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback