SVTs debatter på twitter är intressanta!

Då jag har ett twitterkonto och följer SVTDebatt kan jag efter att ha läst artikeln om olika problem skriva
en kommentar. Mycket intressant. Efter kommentaren kan folk som läser den gilla den eller inte och jag
har väldigt många som gillar vad jag skriver. Det är oerhört roligt. Just nu diskuteras om kvinnor ska få
använda lustgas eller inte vid förlossningar!!! Lustgas är inte miljövänligt och kan dessutom skada kvinnan
som tar det. Men tack och lov för lustgas säger jag. Förlossningssmärtor är den största smärta man kan
känna har jag läst. Lustgasen ger en viss smärtlindring så jag hoppas verkligen för kommande barnaföderskor
att den får vara kvar. Vad är inte farligt i den här världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback