Svenska tjejer i LA!

I väntan på den spännande designtävlingen Project Runway, den bästa dokusåpetävlingen någonsin, slötittar
jag på ett nytt program kallat tror jag Svenska tjejer i LA eller något ditåt. Det är fyra stycken relativt vackra
blonda tjejer som drömt om Hollywood och har flyttat dit och är nu ute i svängen. Men vad jag blev häpen över
att ett par av dom här tjejerna har skaffat sig tjockare läppar med botox, tror jag. Men hu vad det såg hemskt
ut på en av tjejerna. Nästan motbjudande och jag undrar VARFÖR i all världen dessa annars så snygga tjejer
vill ha tjockare läppar??? Är det mera attraktivt eller vad? Inte särskilt snyggt i mina ögon i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ragnar

Enligt psykologin innebär förstorade läppar ägglossning och gör därmed kvinnan mer attraktiv

2012-03-18 @ 15:40:56
Postat av: Marianne

Svårt att tro att alla plutande läppar i Hollywood signalerar ägglossning !

Smaken är ju också liksom baken delad !

2012-03-19 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback