Den mest spännande och intressanta tävlingen i tv är Amazing race i 6an.

Efter mitt morsdagsfirande blev det dags för mig att se på söndagens mest intressanta och GIVANDE teveprogram Amazing race på 6an varje söndag mellan 7 och 8 på kvällen. Ett program man bara
inte kan missa om man gillar se på tävlingar. I det här programmet tävlar amerikanska deltagare i
2-mannalag. Det kan vara gifta par, goda vänner, unga förälskade par, syskon osv. Varje vecka visas
hur de far till olika platser i världen och där får de båda utföra fruktansvärda uppgifter och sedan
till sist ta sig till det s k depåstoppet. De två som kommer sist är ute  ur tävlingen, som gäller 1 miljon
dollar!! Nu igår visades hur deltagarna fick ta sig från Oman till Bangladesh, världens folkrikaste land!!,
och utföra otäcka uppgifter, t ex bära många tunga tegelkorgar en viss sträcka, lång!. Hämta tunga
stora burkar med mat till personal på en urgammal båt m m. Det är fruktansvärt intressant att titta
på och man får se delar av världen som man inte sett förut och gud vad jag är glad att jag inte bor
i Bangladesh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback