Böckerna "Myggor och tigrar" och "Världens sista roman"

Oj, oj vad dom här två böckerna blir nedsablade och tack vare det vilken reklam!! Ja, jag måste snarast skaffa dom och läsa. Har nedsablarna rätt eller inte enligt mitt tycke? Ska bli spännande. Läste att en kvinnlig krönikör i Expressen skulle låsa in sig på herrtoaletten om författarinnan till "Myggor och tigrar" skulle komma till hennes redaktion. Kan detta inte väcka kommande läsares intresse, så säg? Eller är det bara intressant för Stureplanare?
Återstår att se. I DN igår skrev en journalist, jag citerar: "Vad är det för virus i samtiden som får oss att bara reagera om intimsfärer kärnks? Jag anar en kollektiv mentalsjukdom av helt nya dimensioner - en alltmer grundmurad lättja som bara får oss att lyfta blicken när någon form av självutlämnande äger rum." Slut på citat. Vilken reklam!!
Och hu så nyfiken jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback