Bönderna har hittat sina partners och de gjorde lyckade val men hur var Top Modelvinnaren?

Man fäster sig vid tevefigurer och det har många gjort när dom sett på programmet Bonde söker fru och för min personliga del har jag följt programmet då och då och liksom tänkt ut vilka bönderna skulle välja och jag fick som jag ville måste jag säga utom i en bondes fall som valde en tjej som inte visste om Lissabon var en stad eller ett land!! Tala om bristande allmänbildning men den kärleken varade nog inte länge. Den kvinnliga bonden valde verkligen min favorit. Han var jättegullig.
Men så slog man över till Top Model Stockholm-tävlingen och där fanns bara två kvar, de sämsta av alla tyckte jag.
Jag förstår inte den mystiska juryn, som skålade för sig själva och sa att dom var så bra!! Här fanns 12 söta gulliga
tjejer att välja mellan och så väljer dom de tvä sämsta till sist.  Bör inte den som vinner ha lite uppfostran och inte kalla sina medtävlande för subbor?!! Blir det någon mer tävling byt ut juryn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback