Ny omgång av Let´s dance på fyran

Ska man hålla  löften men gett sig själv? Ja, det bör man väl men ändå kommer jag att bryta mitt, dvs att
jag inte ska se på fyrans program längre pga Idoljuryns oförskämda beteende mot en av deltagarna. Men, men är man förtjust i dans så är det svårt att låta bli att titta. Många blir väldigt skickliga under tiden som tävlingen pågår,
det är klart menar jag att tjejerna har fördelar då killarna ska föra och det är alltid lättare om man har en skicklig
dansare som för. Ulf Larsson kommer kanske att få problem men det har han haft en lång tid enligt media men ändå tror jag att han kommer att bli åtskilligt bättre en tidigare Peppe Eng och Lasse Brandeby. Helst skulle
jag vilja se unga människor som tänkte utbilda sig till dansare som tävlar som i det amerikanska
helt fantastiska programmet So you think you can dance. Vilka dansupplevelser man fick genom att
titta på det. Det lär bli en ny säsong även där. Ser med stor spänning framemot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback