Dn intresserad av vad bloggarna tycker!

Läste i lördagens den 24 febr i DN en artikel av Karin Rebas där hon informerar läsarna om att DN ska leta bland bloggarna som kommenterar artiklar i DN.se. Ska bli verkligen kul att på det här sättet få kommenterar det man läser även om det är på nätet. Själv föredrar jag att läsa papperstidningen, som man kan ta med sig varsomhelst. Läsa tidningen via en dataskärm är jobbigt och dessutom tror jag i längden inte så nyttigt, vare sig för syn eller hjärna. Men men jag tycker att det ska bli spännande att
via bloggen få kommentera artiklar. Karin Rebas skriver ibland väldigt fina artiklar som jag uppskattar men obs det är inte alla artiklars innehåll jag håller med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback