Robert Wells Rapsodhy in Rock vid Vaxholms fästning

Visst är det skönt att en kylig förhöstkväll sitta i tevesoffan och höra och se Robert Wells härliga show men det är klart att se den live och på nära håll hade nog inte varit så dumt men dyrt. Showen tyckte jag var härlig och en av de manliga sångarna, gud, vad hette han? Cepado något, alla känner väl till honom men inte jag, dock han sjöng gudomligt. Och fart och fläkt och stämning var det. Waoo. MEN det blir numera alltid ett men när jag ser på teve.
Varför? Jo, jag blir så ilsken på fotograferna som verkar vilja spela cirkusartister och hoppa upp och ner med kameran. Det blir de mest konstiga vinklar och man vill ju se de medverkande ordentligt. Antingen blir det närbilder
så man backar i soffan eller så blir det långt bort så man måste använda kikare.  Vem i 17 har hittat på att lära tevefotografer denna teknik? Ingen tittare är jag övertygad om gillar det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback