Jag tycker Hillary Clinton ska strunta i att bli vice president om demokraterna vinner. Varför?

Jag tycker som i rubriken att Hillary Clinton ska tacka nej till vice presidentposten om hon blir erbjuden den av
Barack Obama om demokraterna vinner. Det har i mit t tycke varit en rätt smutsig kamp mellan de två som tävlat om att bli demokraternas kandidat och man har på många sätt nonchalerat Hillary Clinton trots hennes stora erfarenhet
och kunskaper. Att USA skulle bli eller få det bättre under Barack Obama som president tvivlar jag verkligen på. Det skulle naturligtvis bli mycket lättare för honom att ha Hillary Clinton som vice president att stödja sig på och få hjälp och råd av men som sagt jag tycker inte Hillary C ska bjuda på det. USA ville ha en annan president, låt dom i så fall få det också. Hillary behöver nog en skön viloperiod efter denna jobbiga kampanj som måste slitit oerhört på henne.
Många tror enligt vissa svenska journalister att det är Hillarys kön och ålder som har fått väljarna att överge henne och det gör mig åtminstone storilsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback