Talang 2008 på fyran slut i går.

Eftersom jag älskar tävlingar så har jag följt också Talang 2008 på fyran. Ibland har deltagarna varit så speciellt konstiga så man har inte fattat det minsta av den talang som visas. Lilla Zarah som vann i går sjöng gudomligt
men jag håller med vissa krönikörer att hon borde vara med i en tävling för barn. Även flera andra som deltog i tävlingen. Varför kan inte TV4 ordna en sådan talangtävling för barn mellan låt oss säga 8-14 år? Vidare tycker jag att om det ska vara en talangtävling för vuxna så kan man ju katagorisera talangerna, dvs vissa som är duktiga på kortkonster tävlar med varandra, vissa som är duktiga jonglörer tävlar med likasinnade osv. Då är det lättare att bedöma vem som är den bästa talangen inom varje kategori. Och till sist tycker jag att den halva miljonen kunde delas i 3 priser, det känns mera rättvist så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback