Programmet i tvåan Singelmammor. Men får en präst se ut hur som helst?

Jag har försökt följa programmet i tvåan på måndagar under titeln Singelmammor. Idag sändes det sista avsnittet. Man
måste bli imponerad av de här duktiga och söta tjejerna, som sköter mammaskapet med den äran. Egentligen förstår man inte varför dom är singlar. För självständiga kanske. Men när Malin skulle döpa sin lilla  dotter såg man henne sitta i sitt kök med en som jag uppfattade som hemlös, skäggig, gråhårig i en sliten och skrynklig jeanskostym, ja, han såg verkligen sjavig ut som man säger på skånska men jag förstod snart att det var PRÄSTEN!! Nog för att man inte ska vara för utseendefixerad men så sorglig som den här prästen såg ut har jag aldrig sett förut. Skönt nog fick man förstås se honom i prästskrud vid dopet och då uppfattade man honom helt annorlunda. Kläder gör mannen heter det ju och det stämde
verkligen i det här fallet. Men annars som sagt har dom här tre ensamma tjejerna verkligen gjort ett gott intryck inte bara
med sina unga fräscha utseenden men också med sina mycket kloka kommentarer. Jag hoppas innerligt att det går bra
för dem och deras barn i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback