"Stjärnor på is"-juryns bedömningar

Ja, jag måste erkänna att jag bläddrade mellan fyrans "Stjärnor på is"-program och Insamling till  Världens barn på ettan.
Det gladde mig förstås att insamlingen gav ett sådant enormt resultat, 88 miljoner?, i dessa finansiella kristider men
det var ändå litet mera spännande att se på konståkningstävlingen på fyran, konståkningsfan som jag är. Men oj vad
jag blir ilsken på juryn. De bedömer ofta söta kändistjejer som jag menar inte åker mycket skridskor utan låter sig lyftas
av sina skickliga konståkningspartners och vad är det för skridskoåkning? Helt fel tycker jag. Jag blev riktigt arg när juryn
sågade simmaren Frölanders skickliga åkning med motiveringen att han inte såg passionerad ut som låten "Feel" som
dom åkte till angav!! Jag var tvungen att ringa och rösta på Frölander och guskelov var det många som tyckte som jag
så han blev kvar i tävlingen och kom inte heller bland de sista två paren för att vara tvungen att "duellera".
Caraford åkte ut med all rätt. Förstod inte heller hennes val av klädsel, en åtsittande rosa kroppsstrumpa, den var inte vacker! Skönt att tittarna har mer realistiska åsikter än juryn i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback