Ingen klass och ingen stil längre vare sig på programledare och deltagare!

Ja, jag måste erkänna att jag tittade en kort stund på femmans Wipe Out, vilket urtrist program, och varför i all världen
har Sofia Wistam lånat sig till att vara programledare till detta hopplösa program? Börjar hon få ont om jobb? Och
deltagarna, när jag såg att den fylliga f d deltagaren i Idol var med då stängde jag av teven. Dessa människor som gör allt för att få vara med i teve, har dom ingen självkritik? Kanal 5 har tappat massor av reklaminkomster och det förstår jag
vilket företag är dumt nog att satsa på en tevekanal med sådana trista program?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en bra annandag påsk imorgon=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback