Vad för slags mat ska man undvika om man har haft hjärtinfarkt?

När man legat på sjukhus och man ska hem då fungerar varken hjärna eller minne så bra, så allt vad läkaren eller sköterskan rabblar upp går in genom det ena örat och ut genom det andra. Och därför undrar jag VARFÖR kan man
inte få ett par ordentliga broschyrer som berättar hur och vad mans ka göra eller äta eller inte äta. En väninna berättade att jag ska inte äta gröna grönsaker när jag tar blodförtunnande medel!! Hade ingen aning. Älskar broccoli men nu får det bli morötter istället. Och choklad som jag älskar ska man också visst låta bli. Infobroschyrer hade kostat mycket mindre tid
och arbete för personalen, så varför kan man inte få sådana med förhållningsregler??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback