Jag skulle vilja berätta för Robbie Williams om hans låt Feel och vad den har betytt.

Den 21 januari 2003 begrovs min son. Han hade några veckor tidigare den 23 december tagit sitt liv och på
hans begravning spelades Robbie Williams låt Feel. Jag hade ingen aning om vem Robbie Williams var men
blev oerhört gripen av sången som faktiskt handlar om min olycklige son. Jag skulle vilja berätta detta för
Robbie Williams men det går inte att nå honom. I morron ska han vara med i Skavlan men vad hjälper det
jag kan inte nå honom ändå. Jag följer honom på Twitter men han har ca 25.000 followers så det hjälper inte
vad jag skriver, han läser det inte ändå. Jag har skrivit till olika journalsiter för att få RWs adress men har
inte kunnat få den. Han är också väldigt lik min son, det är riktigt look-alike.
Men jag ger upp och vad kan Robbie Williams ha för intresse att höra min historia. Men jag vet att RW ofta
är deprimerad och dessutom att han är mycket  fäst vid sin mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback