Kan Sverige i århundraden undgå krig?

I flera hundra år har Sverige lyckats att inte bli indragen i något krig. Men hur kommer det att bli nu? Jag tror att det i massarbetslöshetens spår kommer invandrargrupper att slåss med andra invandrargrupper, t ex så tror jag
att de kristna invandrargrupper som finns i Sverige och de är många kommer att reta upp alla muslimska invandrare
och mellan dessa grupper kan våldsamheter uppstå. Tänk bara på hur det blev i det mångkulturella Jugoslavien,
när landet upplöstes startade de hemska krig mellan olika grupper som ägde rum då. Det kan tyvärr bli samma sak
i Sverige det är jag övertygad. Jag har en frisör, kristen, från Mellanöstern och han och hans personal känner sig hotade
av andra grupper därifrån men med annan relgion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback