Vilka skickliga designtävlande i Project Runway!!

Nu är denna oerhört spännande tävling snart slut och de tävlande som är kvar, 4 st, är helt slut. Och ändå så skapar
de helt fantastiska plagg, den här gången var dom och fotade i en stor park i New York olika växter som skulle ligga
till grund för deras aftonklänningar. Alla gjorde helt tjusiga plagg men några kritiserades hårt av den som jag tycker
många gånger mycket elaka juryn. Nu guskelov fick alla vara kvar ett tag till sedan får tre stycken skapa en hel
kollektion som ska visas i Bryant Park vad det nu är för ett ställe och så ska vinnaren av årets Project Runway koras.
JÄTTEKUL! Tänk om vi kunde vi ha en sådan tävling med svenska designers men det är väl ett USA-project som man
inte får ta efter. För egen del tycker jag att man skulle ha sådana tävlingar istället, där de tävlande tävlade med sin
yrkesskicklighet och inte någon öde-ö-historia.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillar också "Project runway"! Jag är så imponerad över att de kan skapa fantastiska kreationer av nästan ingenting. Det vore väldigt roligt att se en svensk upplaga av detta, då våra dokusåpor är en anings trista och förutsägbara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback