Är alla som beställer ur modekatalogerna unga tjejer?

Jag får en hel del modekataloger och visst är det kul att titta i dom och just nu tycker jag modet om man är
mellan 15-25 väldigt snyggt. Piffiga jackor, härliga färger, gulliga klänningar MEN OM man är 30, 40 eller mer plus
då tycker jag inte det finns något plagg som passar. Ja, jag vet att unga mammor klär sig precis som sina
döttrar och man tror alltid att det är två systra som kommer men är det riktigt OK? Ska inte en mamma se ut som
en mamma och inte som en fotomodell? Ja, jag vet inte. Jag letar emellertid efter en kappa som går ner nedanför
stjärten men jag hittade ingen som jag kunde tänka mig ha bland alla de tjusiga kappor man visade i Ellos bl a:s
kataloger. Visserligen är priserna inte s¨hemskt höga, tvärtom, men är men en arbetslös 25-åring så är det dyrt
 i alla fall. Det är ju de unga idag som är utan pengar!

Kommentarer
Postat av: Brandi

Jag tycker att Kappahl har en hel del snygga kläder som passar de lite mognare! Både min mamma och mormor brukar köpa kläder där, fast kvalitén är ju inte den bästa, tyvärr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback