Silvia mer skeptisk än blivande svärmor Westling!

Läser i gårdagens kvällstidning att drottning Silvia var (är?) mycket skeptisk till att förhållandet mellan DW och
dotter Viktoria var bra. Ja, det är väl inen nyhet och jag tror att drottningen måste dölja vad hon tänker väldigt väl. Att blivande svärmor Westling var förtjust förstår man förstås, tänk att ha en son, inte alls märkvärdig, som
ska bli prins och bo i slott och få barn som blir prins eller prinsessa!! Waoo! Vilken mamma skulle inte gilla det?
Själv är jag liksom drottningen mycket skeptisk. Lika barn leka bäst menar jag.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Just det ! Lika barn leka bäst - och - jag tror att Vickan o Daniel är kollossalt lika, har äktenskapstycke o verkligen älskar varandra, so what ? Därtill tror jag D. galant kommer att klara "snobberiet", vilket jag anser det väldigt mycket är fråga om ! Han verkar också vara en mycket sundare o pålitligare person än bratset Jonas, som är en playboy (min kära systerdotter var en gång med i Stureplansgeggan o känner till många där), J.hade nyligen EFTER förlovningen tjafsat med en annan tjej - men vaddå? Madde är ju känd som partysessa.....så som sagt: Lika barn o.s.v.



2010-03-18 @ 17:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback