Andreas Weise kvar i Let´s dance, kul!

Jag ser inte längre som sagt på Let´s dance då jag tycker att det börjar bli så pinsamt
men jag tycker att kläderna är helt fantastiska, måste kosta förmögenheter. Och jag
tycker inte heller att folk ska jubla för att tjejerna som är med i tävlingen lyfts av sin
skicklige danspartner. Vad är det för svårt? Och jag tycker också att jag inte förstår
juryn som jag inte tycker bedömer de dansande tävlandena på rätt sätt. Du är en så
härlig människa kan det låta, DET ÄR JU INTE DET som ska bedömas, det är dansskickligheten!
Och jag tycker dessutom att de dansande ska vara i ungefär samma ålder med samma
fysiska förutsättningar, varför i all världen måste en massa äldre vara med? Av helt
verkliga skäl kan dom inte vara så smidiga som de yngre. Nej, då ska man se på den
amerikanska tävlingen, So you think you can dance? det är en proffsig tävling.
Men till sist jag är glad och förstår att den här gången mobbades inte Andreas Weise
av juryn. Tack o lov för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback