Jättefin julafton om inte olyckan varit framme!

Min sambo o jag hämtades av ett barnbarn som körde oss till min son där en jättefin julafton väntade. Istället tack och lov för julmat bjöds vi först på obs äkta löjromsmacka o sedan på ljuvlig oxfilé o potatisgratäng. Mums! Men så hände olyckan, desserten som bestod av härlig glass med varma hällon + till min olycka italienska mandelskorpor, hårda som jänr, och då tog jag o bet i en och vad hände, en FRAMTAND GICK AV!!! Endast en stump i mitten återstod!!! Och vad gör man en julhelg? Åka till tandakuten kl 6 på julafton, nej, nej. Men varför i all världen är jag så urdum?? Kunde ha doppat skorpan i kaffet efter maten. Jag ser förskräcklig ut men måste försöka stå ut och äta på sidan några dagar. Men går den att laga?? Vet ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback