HOMELAND i amerikansk tolkning

HOMELAND vilket spännande program!! Sista avsnittet går ikväll den 8 jan. Men jag läste i min morrontidning att de avsnitt som Israel hade spelat in var mycket bättre än de avsnitt som spelades in av USA och jag
håller med. Något som alltid retar mig i amerikanska program är t ex som också visades i avsnittet igår när den kvinnliga huvudrollsinnehavaren kastades med huvudet in i en vägg men sedan kunde resa sig som om ingenting hade hänt och springa långa sträckor. Omöjligt i verkliga livet. Vad jag förstår så tror många ungdomar idag att man kan sparka på någon, som enligt film o tv kan resa sig och springa. Carrie som skådespelerskan heter i programmet hade inte kunnat röra sig efter den smäll hon fick men hon sprang i programmet snabbt vidare. Sådant gör mig ilsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback