Massor av visningar av mitt youtubeinlägg

Ser så här på lördagkvällen efter en verklig härlig middag på mitt youtubekonto som visar att jag har haft 30.442 visningar! Helt
otroligt. Vet inte om det är min förmåga att skriva med båda
händerna samtidigt eller det är min ålder. Många tror att det är fusk
MEN DET ÄR DET INTE. Jag tror att jag använder mina båda hjärnhalvor samtidigt, för texten är densamma som skrivs med vänster- som högerhanden men vänsterhandens text blir spegelvänd, så för att läsa texten där måste man ha en spegel.

American Idol är utsedd

Igår sändes slutet på American Idol på kanal 11. Två deltagare var kvar,
Jessica Sanchez och Phill Phillips, den senare var min favorit och HAN VANN! Vad jag blev glad! Men han verkar oerhört blyg men är mycket söt. 132 miljoner röster!!! Ojojoj!

Äldre människor känner sig som om dom vore i ett främmande land

Vi äldre som bor i huvudstadens förorter känner oss som vi vore i ett främmande land. Vi är var vi går omgivna av främlingar, dvs om människor från främmande länder. Vi har bott hela vårt liv i förorten och känner inte igen oss. Det känns obehagligt och vi beklagar oss för varandra över vår situation. Men vad hjälper det, det är politikerna som bestämmer och dom är inte intresserade av äldre människor!

Kul vara med på youtube!

Äntligen fick jag möjlighet att få vara med på youtube som så många andra. Det var förstås inget särskilt med min förmåga men jag har väckt en del uppmärksamhet när jag kan skriva med båda händerna samtidigt! Men det blir samma text, jag använder mig då av mina båda hjärnhalvor men texten som jag skriver med vänster hand blir spegelvänd, så ska man läsa den måste man visa upp texten i en spegel, DÄR blir den rättvänd. Kul för mina barnbarn att jag kom med, men det är förstås min oerhört IT-duktige sambo som ligger bakom.
He is really a star in the digitalian world.

Youtubeinlägg

Igår kom jag med i youtube och här får ni länken

http://youtu.be/KxJMpfBmy0Y