Anna Lindberg skulle ha blivit Mästarnas mästare

Det är inte första gången jag blir sur på SVT när det gäller tävlingen Mästarnas mästare. Jag tycker att den som vinner flest tävlingsmoment ska bli Mästarnas mästare och det hade Anna Lindberg men hur trasslade in sig i pusslet och Magdalena som är skidskytt kom först och tog bucklan men hon måste ändå veta att
hon egentligen inte förtjänade den utan hennes medtävlande!!

Judehatet i Malmö

Jag läser en stor artikel i Dagens Nyheter om judehatet i Malmö och blir mer än upprörd. Och undrar vem är det som hatar och skriker judehora efter kvinnor som t ex bär en judisk stjärna i halsbandet de har. Men de som hatar och ropar vet förstås alla svenskar vem är. Hur kan vi i Sverige tilläta detta?

Let´s dance-tävlingen har fel deltagare

Jag fattar inte varför Let´s dancetävlingen ska ha så många äldre personer med i tävlingen! Unga människor har ju mycket bättre fysik och orkar med, dessa gamlingar skadar sig ju jämt. Och jag blir så sur på juryn som ger duktige Eric Segerstedt så låga poäng! Han dansar ju urtjusigt! Och varför denna Maria Montazami får stanna kvar fattar inte jag, men hennes man som har skapat hennes lyxliv i USA blir svartsjuk när hon dansar med sin partner tycker jag är mer än naturligt, så jag upprepar, låt bara unga o ogifta personer vara med så behöver ingen partner känna sig svartsjuk!

Medelålders damer orkar inte med träningen för Let´s dance!!

Jag har hela tiden denna tävling har pågått hävdat att det bör vara unga starka och ogifta personer som tävlar i fyrans Let´s dance och inte kvinnor, gifta dessutom, i 50-60-årsåldern. Sofia Wistam hörde till denna kategori och vad hände hon fick blödning i magen!! och enl läkarna för att hon hade ansträngt sin kropp för mycket!!