Knutby-affären på tapeten igen

Man tror inte sina ögon när kvällspressens löpsedlar återigen skriker om Knutby-affären. Har inte läst artikeln i tidningen
men ser en stor bild av den s k Kristi brud där hon frågar läsarna: Skulle jag ha mördat min egen syster? Detta låter otroligt men det finns mycket skumt menar jag i religiösa sammanhang. Vidare undrar jag när jag någon gång läser om den s k barnflickan som sköt och dödade en och svårt sårade en annan enligt uppdrag via
mobilsms!!? om man verkligen kan på så sätt begå mord? Egendomligt i högsta grad och får man inte enorma
samvetskval när man så småningom vaknar till sans att man har tagit livet av en annan människa? Nej, nu ska jag läsa igenom hela artikeln, hade först tänkt nej, nej inte nu igen och bara hoppa över men trots allt så är man nyfiken. Vad är det den där Knutby-Helge påstår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback