Vilka härliga julklappstips för miljonärer i DN idag!

Man slickar sig om munnen när man ser alla härliga julklappar som en stor juvelerarfirma på Biblioteksgatan i Stockholm annonserar ut i DN idag! Waoo! Vad sägs om en vacker ring i platina med briljanter och safir för
den nätta summan av 240.000 kr? Men, men även vi vanliga dödliga får tips, den billigaste ringen i både guld och vitguld OCH briljanter kostar endast 19.000 kr. Som hittat.  Ja, mannen i familjen är inte glömd, ett par manschett-
knappar i vitguld med safirer för 22.360, hyfsat pris eller hur? Men när använder karlar manschettknappar nuförtiden? Det är kanske något som är inne igen? Själv skulle jag kunna nöja mig med en ring i vitguld med
briljanter för endast 33.790.  Ska skriva det på min önskelista! DEN klappen får jag säkert. Hoppas ni förstår ironi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback