"Leva livet"

Har denna grådaskiga midsommardag just tittat på min inspelning av midsommaraftonens svenska dramakomedi "Leva livet" och blev faktiskt häpen. Jag ser aldrig annars på svenska pjäser, tycker ofta
dom är urdåliga men den här var väldigt bra. Utmärkta skådespelare förstås som aldrig förstör en roll.
Det som var verkligt skickligt var att filmen i och för sig var absurd men dialogerna var helt normala
och vardagliga och det gjorde pjäsen ännu mera kul och spännande. Sådana pjäser behöver vi fler av.
Den här tycker jag borde skickas till någon internationell tävling.

Kommentarer
Postat av: RS

Ja visst var det bra att midsommar var regnig. Jag var inne och tittade på flera filmer och fick gjort en hel del vid datorn också. Utan dåligt samvete för att jag borde vara utomhus.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback