Tevetittarna idiotförklarar Idoljuryn och röstar tjusige Andreas kvar!!

Jag tycker att Andreas sjunger helt underbart, han är lång och snygg och skuttar inte omkring som en pajas som vissa andra i tävlingen. Är det det som juryn retar sig på? För min del tycker jag att juryn verkar höra dåligt och bara
lägga allt på ett uppträdande som håller på att ebba ut som intresse, dvs hoppa och springa hit och dit och sjunga samtidigt. Tittarna bedömer sången först och främst och där ligger Andreas i täten men att han är snygg och prydlig tycks ligga honom i faten hos juryn. Nästa års tävling hoppas jag verkligen har en helt annan jury, en jury som kanske har mer intakt hörsel. Så jag hoppas  att det är sista tävlingen som denna jury är med.
Även Carola som var med och bedömde förra veckan kände sig kanske tvingad att kritisera Andreas och det är klart att Carola sjunger bra men HÖR hon bra?  Jag tvivlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback