Fyrans Anna Pihl är slut och man gråter som dom som refuseras i American Idol!

Danskarna är fenomenala på att göra deckare, man tror på varenda scen ÄVEN om slutet blev lite väl sockersött
men nog hade vi blivit besvikna om vår Anna Pihl hade hamnat i fängelse. Nej, nu blev slutet som de allra flesta önskat sig men det är klart att det känns vemodigt att Anna Pihl är slut för alltid. Man får trösta sig på måndagkvällarna med American Idol som är mer dramatiskt än någonsin och besvikelsens tårar flödar men för tittarna och lyssnarna
blir sångarna allt bättre när de som är sämre röstas ut och försvinner. Fick ett telefonsamtal när en av mina favoriter
en ung kille som bor i sin bil!! (en stackars hemlös alltså) uppträdde och som jag hann uppfattade röstades bort av Simon Cowell men fick stanna kvar av de andra i juryn. Skönt för min del, annars hade jag nästan också börjat gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback