Härligt handla på det vackraste modehuset i världen, k:fem i Vällingby!

Det är faktiskt så att modehuset i Vällingby med sitt röda glastak och dito ytterväggar och sitt stora, ljusa och luftiga inre
är valt till VÄRLDENS V ACKRASTE MODEHUS! De ni. Det är vackrare än de i USA, Brasilien och 20 andra länder som tävlade om titeln. Och jag förstår juryn för det är stort som sagt och framförallt luftigt och ljus och har en vacker upphöjd scen där man kan se framträdanden från alla håll. Men det verkar som om vällingbyborna inte vågar sig in, de tror priserna är för  höga. Jag tog emellertid mod till mig och traskade in där idag och blev glatt överraskad. Det fanns klappar som inte var alls dyra och vad hände, dom blev enormt vackert inslagna och var får man det idag när man handlar? Inte på de stora vanliga varuhuset i alla fall. Nu hoppas jag bara att flera vällingbybor och andra från andra håll kommer hit och ser till att man
får kunder så att varuhuset kan få fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback